вівторок, 17 вересня 2019 р.

   Втрата у нинішніх дітей інтересу до книжкового читання, яке за наявності комп'ютера і Інтернету представляється застарілим зайняттям, стало буденним явищем, перетворилося на величезну соціальну проблему. Негативним відношенням до книги, відсутністю розвиненого інтелекту підлітки стали часом гордитися. А тих, хто читає, називають образливим словом "ботанік". Таке відношення до книги і читання багато в чому від відсутності в досвіді перших років їх життя материнського читання - діти не отримали щеплення радості від спілкування з книгою і власною мамою в цьому процесі.
Що не отримали вчасно щастя "прильнути до мами і читати", нинішні школярі стали поколінням, у більшості випадків втраченим для читання. Замість читання вони знаходять інші, часом небезпечні, розради, що не викликають "дум високі прагнення", а що тягнуть вниз до особової деградації.

Немає коментарів:

Дописати коментар